• STROE Door een 2-1 overwinning op Hoevelaken houdt Stroe de aansluiting met de uitgebreide kopgroep in de derde klasse B in stand.

In een gelijk opgaande wedstrijd kwam Stroe al in de tweede minuut op voorsprong. Axel Lensen profiteerde van een misverstand in de Hoevelakense defensie en lobde de bal op een pass van Roy Kruse over keeper Luuk Nijman in het doel; 1-0. Acht minuten later viel de gelijkmaker. De defensie van Stroe werd verrast door een overstapje van Coen Bos en Laurens de Korte schoot de 1-1 binnen. Daarna kregen beide ploegen nog kansen en moest doelman Gerben Slingerland op een schot van Daniel Bezembinder met een goede redding voorkomen dat Hoevelaken op voorsprong kwam. In de 41e minuut viel het doelpunt aan de andere kant. Op een voorzet van Roy Groenevelt liepen twee verdedigers en de doelman elkaar in de weg en via een verdediger viel de bal in het doel; 2-1.

Na de hervatting gaven beide partijen elkaar weinig toe. Stroe had via Roy Groenevelt en Mark Koudijs de voorsprong uit kunnen breiden, maar dat lukte niet. Aan de andere kant waren Daniel Bezembinder (redding Gerben Slingerland) en Joeri van den Hoeven (schot geblokt door Tim van Essen} nog dicht bij de gelijkmaker. Die viel echter niet. In de 88e minuut had Roy Groenevelt bij een vrije schietkans de wedstrijd definitief kunnen beslissen. Een knappe redding van doelman Luuk Nijman hield de spanning er nog even in. De 2-1 ruststand bleef echter tot het eindsignaal staan.